Pagina's

zaterdag 18 juli 2015

En zo zijn we 5 weken verder.....



Gelukkig hoor ik van heel veel mensen dat ze de tijd zo snel vinden gaan
de weken vliegen
hoe je ze ook invult
Dit is een onsamenhangend bericht van de afgelopen weken
en dan nog in zeer beknopte vorm

Bovenste foto is van een lamp die ik aan het bekleden ben met allerlei viltlapjs
ik heb eerste het hele frame omwikkelt met wol
en nu ben ik met verschillende technieken bezig


Dit zijn 4 lente kaarten 
die ik gemaakt heb voor een kleine swap
die we organiseren op de viltclub
Eerst een ondergrond gevilt 
en daarna naar gevoel geborduurd


Met deze foto had ik willen beginnen
maar het ging weer anders zoals ik gedacht had
We hebben nl ook kasten van i.kea in elkaar gezet 
voor mijn hobby hoek
lekkere stoel erbij
ik vermaak mij wel



Met Linda heb ik ook nog een dag staan vilten
bij de schaapskooi in Blaricum
Daar werden de schapen geschoren
en Linda had kleine stukjes vacht voorbereidt die mensen mochten afvilten
was heel leuk om te doen
Afgelopen woensdag ook nog naar de weversmarkt geweest in Hoorn
ondanks de hele dag regen een heerlijke dag
Helaas geen foto's gemaakt ( door die regen)


"s avonds genieten wij vaak van een
mooie zonsondergang


Zijn we bezig op de tuin 
om het huisje een andere kleur te geven
nl.....campanula paars


Vond ik een dood vlindertje



En genieten wij volop in de tuin

er"

En vaak staren we gewoon lekker in het niets

Want daar is de zomer toch ook voor....

Hommelse groet van Vrouw Hommel


11 opmerkingen:

  1. Heerlijke foto's fijn dat je zo geniet van alles wat je doet. Bezig bij'tje zo te lezen, en je tuin staat er prachtig bij. Mooie kleur Campanula paars tussen al het groen. Lekker bezig en je kasten ook leuke kleuren, ik ben een kleuren mens en hou dus van jou kleurrijke blogjes. Geniet van een heerlijk weekend, groetjes Petra.
    P.s weet jij nog een leuk adresje voor heksenbollen niet te duur ben namelijk op zoek voor tuintje en wil er weer eens meer dan 1 of 2. En ik weet zeker dat jij dit begrijp, gezien je tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow die kaarten die zien er mooi uit ,tja en je eigen hoekje mmm.... daar weet ik alles van ik zie nog mooie strengen wol hangen :) tja ff alles goed bekeken geniet van deze zomerse dagen.
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt genieten bij jou en je bezigheden! wat ziet dat er gezellig uit zo met de kasten!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alleen maar fijn dat je tijd zo snel gaat met al die heerlijke, leuke, mooie en gezellige dingen! Al is het natuurlijk heel gezellig om weer een stukje van je te lezen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooh je lampenkap, je tuin en de kaarten.....prachtig!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creaties. En wat een heerlijke crea-hoek heb je zo, ziet er top uit hoor.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat heb je toch altijd mooie kleur combinaties en je kaarten en lamp zo leuk ,ben vast langs je heen gelopen op de markt ..ha ha je tuin is een plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk......geniet maar lekker...hier aan deze kant doen we dat ook!....liefs fijne zomer Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, tijd vliegt in de zomer en dat terwijl ik het dan juist zo nodig heb, erg onhandig! Maar je hebt gelijk, we moeten niet vergeten om zo nu en dan gewoon voor ons uit te staren, juist in de zomer. Op je rug, tussen de madeliefjes.
    Leuke lamp wordt dat! Vast heel mooi als hij straks klaar is en het licht gaat aan. Voor die lange, lange winteravonden...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi allemaal!
    Een zoete aardappel heb ik nu ook voor het eerst, ook nog afwachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne foto's! Wat gaat die lamp leuk worden!
    Ik ben ook lampenkap verslaafd op het moment.... RaRa hoe kan dat ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen