Pagina's

zaterdag 27 september 2014

Het fijne van met vakantie gaan is.....



...... het weer thuiskomen


Hoe mooi ik het ook in Zeeland vind
iedere dag langs het strand gelopen
gezeten op bankjes
mijmerend naar de zee kijken


En maar zoeken....
naar die ene schelp
die je dan vervolgens toch niet vindt
Ben ik altijd weer blij om thuis te komen


Heb ik ook nog gehandwerkt in de vakantie
ja zeker
lekker buiten kunnen vilten
voor de vakantie bij de jaarcurcus geleerd
hoe een bloem te maken mbv 3 mallen



Dus die heb ik geoefend
los en op lapjes
de lapjes zijn voor het mandje rond de lampenkap
en onder de lapjes ligt weer het begin van een deken
( ach ja , daar heb je er toch nooit genoeg van)


Na deze 2 prachtige weken
ga ik volop genieten van de herfst
Want er gaat voor mij niets boven
DE HERFST
(moge dat duidelijk zijn)

Ik wens jullie heerlijke herfstdagen toe met wat zon, af en toe regen, kou en wellicht wat nachtvorst

Hommelse groet Vrouw Hommel

6 opmerkingen:

  1. Klopt helemaal! Maar thuis dat waardeer je op weer meer, na de vakantie,toch?

    Leuk die bloemen en lapjes van vilt.Niet zo mijn ding,maar ik vind het wel altijd knap gemaakt. En ook mooi om te zien.

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig viltwerk. mooie kleuren die je gebruikte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie plaatjes en prachtig viltwerk. fijn om weer thuis te zijn hé?
    weer in je eigen bedje.............

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha...ja vakantie is fijn, maar thuis helemaal! ;-) (gelukkig maar!)
    Prachtige foto's en werkjes heb je gemaakt!
    Geniet van de mooie herfst, het is ook mijn favoriete seizoen....! ;-)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's van Zeeland, maar als ik op vakantie mis ik...Zeeland, de zee, de wind...alles.
    Je vilt verveeld nooit, vind ik prachtig de kleuren.//
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat vind ik nou ook Karin het thuis komen na een vakantie....ik hou ook van de herfst en de prachtige kleuren...jouw kleurtjes zijn zo mooi....leuke bloemen....heb een mooie herfst....

    lieve groet fia

    BeantwoordenVerwijderen