Pagina's

maandag 28 juli 2014

aanrotzooien


is wat wij doen de laatste tijd
ik weet dat het zomer is
en ik zal niet echt klagen
maar ik vind het vaak iets te warm 
om wat nuttigs te doen
waarbij je je kunt afvragen
wat nuttig is om te doen
en of je altijd iets nuttigs moet doen
maar daarvoor lees ik de F.low
en weet ik dat het oke is zo


maar weer eens een sjaal gehaakt
en versierd met frutsels


een kussentje gehaakt

met aan de andere kant
een proeflapje van vilt
ik ben aan het vlechten geweest


Dit is mijn uitzicht als ik op de volkstuin zit
niet verkeerd
veel groen valt mij op


Enzo hommel en rommel ik verder
en heb niet veel zinnigs te melden
momenteel

Hommelse groet van Vrouw Hommel

11 opmerkingen:

  1. Je vermaakt je wel Karin...wat heb je mooie dingen gemaakt...en met het prachtige uitzicht op je tuin is het net alsof je met vakantie bent...
    geniet nog van de zomer...

    lieve groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook erg nuttig om in die tuin te zitten staren, beetje de bloemetjes uit de grond kijken. Maar je hebt mooie dingen gemaakt!
    Ook wij 'verdeden' onze tijd de afgelopen weken met vooral weinig zinnige dingen, als je ze al niet zinnig kunt noemen. Want eens rustig van een kopje koffie of thee genieten in de tuin doen we maar weinig normaal gesproken. Dan zijn we eigenlijk veel te veel bezig steeds. Nu idd met die warmte was het een verademing om rustig te mogen en kunnen gaan zitten en de dag voorbij te laten glijden. Het is natuurlijk een prachtige zomer zo. Daar zijn wij zeker niet ontevreden over, maar ook wij hadden graag wat meer nuttige dingen gedaan dan dat we gedaan hebben tot nu toe.

    Groetjes
    Gracia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo rommel ik ook een end heen! Ik raak in een soort van 'Doornroosje' stand met die hitte ;-).
    Wat ziet de tuin er geweldig uit zeg...
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Karin ,dein Kissen ist wunderschön ,da steckt so viel Arbeit drin .:)
    Liebe Grüße
    KArina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karin wat een prachtig kussen en sjaal heb je gehaakt en die artisjok prachtiggggg liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk hé dat aanrommelen, mooi uitzicht! liefs Riet(je)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Karin,

    Je hoeft toch ook niet altijd wat nuttigs te doen Al herken ik het gevoel wel! Hou je niet van lezen? Dat vind ik wel fijn als het overal te warm voor is.
    Je hebt wel leuke dingen gemaakt weer! Heerlijke kleuren!

    Mooi uitzicht heb jij daar op de volkstuin!! Genieten...

    Lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je met ons deelt hoe jij fijn aan het aanhommelen bent.
    Ik geniet van de prachtige plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je geeft ons eigenlijk een wijze les, hier. Natuurlijk moeten we allemaal wat meer aanrotzooien! Gewoon wat mijmeren, uitkijken over groen met een pot thee naast ons. Zonder dat we het gevoel hebben dat we de tijd niet goed gebruiken (dat vinden we allemaal wat moeilijk, geloof ik).
    Dus nu mijn voornemen voor de rest van de zomer: meer mijmeren, luieren, hangen, in het gras liggen, kijken naar de vlinders rond de buddleja en naar de wolken. Goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh nou dat kan een stuk beroerder- wat een pracht gezicht op de tuin....knus ook!!
    Haha...ja herkenbaar...beetje uitzitten soms hé, die warmte! ;-) Beetje aanpassen en een tandje lager..
    Je werkjes zijn weer prachtig!
    Hommelse! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi aanrommelen in het paradijs...
    heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen