Pagina's

vrijdag 20 juni 2014

voor wie wel eens bang is in het donker....


wat helemaal niet erg is
want grote en kleine mensen
hebben daar wel eens last van




heb ik een sprookjes lamp gemaakt
waarbij je lekker bij kunt fantaseren
wegdromen
en dan lekker in slaap vallen


Natuurlijk is ie in het donker nog mooier
want dan zie je de lichtjes die aan zijn
maar het lukte mij niet
om daar een goeie foto van te maken


Het begon als een theemuts
die ik gemaakt had bij de jaarcursus
maar ik heb al een theemuts
en ik ben dol op lichtjes en sprookjes


Dus toen ik met kerst deze lichtjes
tegen kwam bij X.nos
wist ik het gelijk
het zou een sprookjeslamp worden
( althans dat vind ik)


Ik ben eigenlijk nooit bang in het donker
want als er 1 poes trouw is
dan is het Boris wel
die heeft nl "licht oogjes" 

Hommelse groet van Vrouw Hommel

14 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Alleen in mijn dromen ben ik wel eens bang in het donker..... in het echt ook nooit ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch een lekker gek mens, fantastische lamp !
    Veel liefs een een zonnige groet,
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd! Mooie kleuren weer....
    Fijn weekend, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor, ben erg benieuwd hoe ie in het pikdonker uitziet.... Leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sprookjeslamp!!!
    Mooie kleuren, hartjes en vlinders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sprookjeslamp!!!
    Mooie kleuren, hartjes en vlinders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie lamp daar kun je lekker bij wegdromen en je fantasie laten gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat mooi is ie geworden, wat 'n fantasie! ik ben niet bang in het donker, kan zelfs goed zien 's nachts, maar dat komt ook wel door de lantaarnpalen voor m'n huis, daarom heb ik donkere gordijnen..............ik kijk uit naar je volgende creatie, lieve groet Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrouwke hommel , wat is dit gaaaaaaaaaaaaaaaaaf !
    lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een prachtige lamp en schitterende kleuren! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi...en wat is tie groot!!! Ik ben ook niet bang in het donker...mijn moeder zei altijd dat ik net een kat was...ik kan namelijk goed zien in het donker.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Karin,
    Als ik me niet zo lekker voel, ga ik naar jouw blog en dan word ik vanzelf weer blij van al die mooie kleurtjes en dingen die je maakt.
    Wat een gave lamp!
    Liefs uit Zeeland,
    Addy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig...dan is bang zijn in het donker geen ramp meer!! ;-)
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn nieuwe blog!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ooo Wauwwww Prachtige Lieve Karin Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen