Pagina's

dinsdag 22 maart 2011

Give away

Een mens mag veranderen toch..... Ik moest eerst heel erg wennen aan de give aways maar soms is het ook heel erg leuk dus ik doe er ook 1.



Ik wil graag 1 van deze konijnen verloten. Het zijn eigenlijk eierwarmers maar je kunt ze natuurlijk ook gewoon gezellig ergens neerzetten op de paas of lente tafel.
Het enige wat je hoeft te doen is een berichtje hier achterlaten en vermelden welke kleur je zou willen hebben. Een linkje plaatsen mag maar telt niet dubbel hoor en je hoeft ook niet perse een volger te worden. Gewoon gezellig mee doen als je zo'n konijntje leuk vindt.
Meedoen kan tot 9 april, zondag 10 april trek ik een winnaar.

Ze zijn uiteraard zelf gemaakt van vilt en stof, aan de achterkant hebben ze een klein staartje. En ik heb ze een klein wokkelsjaaltje gegeven ( dat blijft zo leuk om te haken nl) want mijn moeder zegt altijd: Aprilletje zoet ,geeft ook nog wel eens een witte hoed. Ja en we kunnen natuurlijk geen verkouden konijnen gebruiken.


Het is hier even stil geweest maar mijn lijf was aan het vechten tegen exceem en schimmel ( zal geen verdere details vertellen) dus ik lag een beetje in de lappenmand. Boris doet net alsof hoor want die is nog zo gezond als een vis.
Dus buiten de konijnen heb ik niet veel gemaakt. Het zal nog even rustig blijven want door het heerlijke weer ben ik veel buiten in de tuin aan het rommelen.( mal van kip is af en gelukt!!!)
2 April ga ik met een vriendin heerlijk een weekje naar Texel toe.
En ik weet niet hoe het jullie vergaat maar de tijd vliegt voorbij met dit mooie weer.

Allemaal bedankt voor de lieve en leuke reacties op de kip, hij staat hier echt gezellig te wezen.

Geniet van de dagen en tot ziens op jouwe blog of op de mijne.

Hommelse groet van vrouw Hommel




43 opmerkingen:

  1. Och wat vervelend zeg dat je veel in de lappenmand hebt gelegen. Hopelijk gaat het gauw weer de goede kant op! Met een heerlijk weekendje Texel in het verschiet ;-)) Groot gelijk, even er lekker tussenuit. Wat prachtige konijntjes heb je gemaakt, geweldig zo'n rijtje in verschillende kleurtjes. Ik zou dan ook graag meedoen met je give-away als het mag ;-)
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schrijf je leuk over alles. Ik zit hier met een brede glimlach. Leuk die konijnehaasjes. Ik doe mee met jouw give away. Kleur? Geen voorkeur, want ik kan niet kiezen. Ze zijn allemaal mooi. Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ding heel graag mee voor het mooie gele konijntje. Ze is zo lief en vrolijk! Kan wel zo'n zonnestraaltje gebruiken.

    Veel plezier op Texel met je vriendin. Geniet er samen van en waai lekker uit. Misschien kom je zelfs al wel met een lekker gezond kleurtje terug!

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee deze give away en wat een snoezige konijntjes! Ikzelf ben helemaal gek op pasen! Ik zou heel graag mee willen doen voor de lichtblauwe haas voor mijn zoontje. Die wordt 24 maart 1 jaar en het lijkt me zo leuk voor op onze paasontbijttafel op zijn eitje. Ook maak ik in zijn vensterbank altijd een seizoenshoekje en daar kan het haasje dan leuk elk jaar tussen alle lente en paasdingen staan.

    Warme groet van Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk knap je snel weer helemaal op, want die lappenmand is ook niks hé?!

    Wat een leuke give away! Ik zou graag mee doen voor het rose konijntje. Die lijkt me leuk voor op het plankje boven de commode van m'n kleine meiske...

    Ik zal morgen even een link en foto op m'n blog zetten.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerdjes! Ik doe heel graag mee.
    En wat heerlijk dat je naar Texel gaat. Wel even bij de Witte Engel langs hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh they are just lovely, I would love to win, cheers Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige konijntjes.
    Ik doe graag mee voor de rose.

    Hoop dat je snel opknapt.
    Geniet van de rust daar op het mooie eiland.
    En van de zee natuurlijk.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Karin,

    Dat is minder natuurlijk! Maar nu gaat het wel weer? Heel vervelend ja, zoiets!

    Je konijntjes zijn erg mooi,lekker kleurig.Daat word je meteen vrolijk van.
    Ik doe niet mee, maar geniet er wel van!!

    Lekker even weg, dat zal je goed doen! Zeker in deze tijd van het jaar is dat leuk. Wij gaan ook nog een weekendje weg binnenkort!

    Ik denk dat ik voor die tijd nog wel eens langs kom!!

    geniet van de Lente!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe nooit mee met give aways maar hoop dat je snel opknapt en heerlijk kan genieten van Texel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk een give away! Ze zijn geweldig de konijntjes zeg. Fijn dat het weekje Texel in aantocht is. Vergeet je niet langs de Witte Engel te gaan en misschien nog een tip voor je, de dekbeddenfabriek in Oudeschild. Een zak wol-katoen vulling? Heb het even voorbekeken voor je op Texel en het is er hartstikke goed te vertoeven.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk je konijntjes!! Ik ben weg van de blauwe!!
    Hoop dat je snel helemaal hersteld! En ik wens je een fijne week op Texel! Heerlijk!! Gingen we vroeger elk jaar met mijn ouders naar toe.

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke eierwarmers, wat zullen ze gezellig op de Paastafel staan.
    Nog bedankt voor je comment op mijn blog, en leuk als je nog een keer langs komt.
    Groetjes Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooo wat leuk ik doe graag mee en zal een linkje op mijn blog zetten, Heerlijk Texel leuk schaapjes tellen ;-) Fijne middag Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat leuk dat je aan mijn give away meedoet!
    en tuurlijk teken ik me in voor die van jou, wat schattig!!

    ik ga voor de blauwe..zo lieffff

    Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het konijntje met de blauwe stippeltjesjurk het leukst, dus ik zou graag mee willen doen aan deze give-away.

    Ik kom regelmatig op uw blog en ik vond ook de kip/haan met al de gehaakte bloemetjes erg leuk. Knap hoor! Ik ben zelf niet zo'n bedenker, meer een doener.

    Groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zag nt dat je bij mijn dochter was,dus ik nieuwsgierig,en ja hoor,ook een creatieveling,dat vind ik nou zo leuk, ,met inrichtingen heb ik niet zoveel.leuk blog heb je,ik heb ook in hilversum gewoond, 12 hoog,in de zeverijnstraat,goh,,wat is dat alweer lang geleden.
    ik doe graag met de give_away mee.vind hem enig.en ik ga toch volger van je worden.

    groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn ze toch leuk je konijnenfamilie!
    Ik doe graag mee aan deze Give Away.
    Het groene konijntje vind ik erg leuk.
    groetjes betty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. och wat leuk zeg, doe graag mee hoor,
    ga voor die rose, zal onze kleine meid geweldig vinden.
    spannend!!!
    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Karin,
    Ik kom hier voor de eerste keer, en wauw zoveel moois.
    Het konijntje die mij direct opviel is het geel met de bloemetjes, maar...ik laat de winnares over aan de mensen die het hier al gewoon zijn ;)
    Ze zijn beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke give away! Ik wil heel graag meedoen en ik kan echt niet kiezen, ik vind ze allemaal even leuk!
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vindt ze LEUK! En het zal heel mooi staan op tafel. Dus ja! Doe graag mee ...
    Groet'n Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O wat leuk, ik doe heel graag mee!!
    Ze zijn echt enig! Zo'n leuk gezicht al die vrolijke kleurtjes!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ooo, naar Texel! heerlijk. Zelf ga ik begin mei met m'n gezinnetje naar Terschelling, ook zo lekker. Ik ben verliefd op die eilanden!!

    Ik zou graag een keer meedoen aan de give-away. Ik vind ze zo leuk! Kan ook niet echt kiezen hoor.
    Ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik doe ook graag mee aan de give away mijn voorkeur gaat uit naar het gele konijntje.

    Veel plezier op texel en ik hoop dat je snel weer opknapt.

    groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een snel herstel toegewenst! Ik beland hier hopla, zomaar via een linkje op je blog. Wat ben jij creatief, daar neem ik straks even mijn tijd voor om jouw blog wat beter te leren kennen. Mag ik ook meedoen aan je heerlijke give-away ? Het geel-oranje konijntje krijgt een lichte voorkeur op je ander al even schattige konijntjes.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schattig, die konijntjes! Ik vind ze allemaal leuk, maar heb een lichte voorkeur voor de gele....
    Veel plezier op Texel!
    Vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe graag mee voor het aquablauwe konijn, het zou geweldig staan op de paastafel op de groep van ons kinderdagcentrum!
    Groetjes Miriam (miriam_vanseters@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schattige paashaasjes heb je gemaakt. Erg leuk vind ik de verschillende kleurtjes.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat toch een leukerds al die gezellig Paashazen.
    En die vrolijke kleuren, geeft gelijk een heerlijk lente gevoel weer.
    Ik doe graag mee vor de rose Paashaas.
    Is dit trouwens een eigen ontwerp ? En is er ook een patroontje van ?
    Groetjes Frederike

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh wat een schatjes, ik doe graag mee voor de groene :D

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk! Het doet me denken aan vroeger, toen mijn dochter op de kleuterschool zat. Toen ze jarig was heb ik allemaal eierwarmers gehaakt in de vorm van een haasje of kuikentje. Het patroon heb ik nooit meer kunnen vinden. Het stond ooit in een Ariadne. Was leuk geweest voor mijn kleindochters. Jouw haasjes zijn SUPERLEUK! Mijn favoriete kleur is PINK. Hoe is het mogelijk?!
    veel creatief plezier,

    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh wat zijn ze schattig! :D
    Ik doe graag mee aan de give away...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Via de club Mooi Handwerk kwam ik op jouw blog terecht. En wat een leuk blog heb je. Hele mooie dingen met een hoop slabbetjes gehalte.
    Mijn favoriete haasje is roze.
    Ik ga even verder kijken op je blog hoor. Fijne avond, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo vrouwhommel door MM kom ik hier langs zag je naam staan.

    En vond hem zo leuk,en val gelijk met mijn neus in de boter met een give away.

    Ik ga voor het blauwe haasje van de tweede foto daar heeft hij z'n koppie scheef en dat vond ik zo lief.

    Dus ik wil wel een kansje wagen voor zo'n lief haasje.

    En ja als er wat gratis te verkrijgen is, word er altijd flink gereageerd.

    Succes

    José

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Meid,wat een leuke haasjes zijn dat!Jammer dat je een beetje in de lappenmand bent...een weekje Texel doet vast wonderen!
    En als ik zou mogen kiezen...dan zou ik voor de groene gaan,wat zou die gezellig in mijn Lentelantaarn staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke haasjes helemaal pasen.
    Bedankt voor je reactie en van het lid worden van mijn blog ben je ook gaan volgen.
    Het heeft even geduurd maar ik werd toch wel getrokken door de blog van mijn zus moet nog wel wennen want ik snap nog niet alles maar komt vast wel goed .
    Hoop dat je snel opknap............
    Als ik ook mag meedoen ga ik voor de roze erg schattig.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoiii! Via Marian'ne M kwam ik op je weblog! Super leuk hoor! :) Ik wil ook wel graag meedoen aan je give-away, ik ga je volgen!

    Groetjes, Tjarda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik heb nog nooit mee gedaan met een Give Away maar ik wilde je wel even zeggen dat deze schatjes zooooooo schattig zijn ;).

    Groetjes
    Carool

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een schatjes zeg! Ik kom hier voor het eerst, maar doe graag mee. Heb je blog maar onder favorieten geplaatst! Ik vind ze eigenlijk allemaal leuk, maar het leukst die met het blauw geruite jasje aan:)

    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow... dat is het enige woord wat ik kan bedenken voor je vele creaties. Een bron van inspiratie jouw blog. En mocht ik winnen :) geen voorkeur voor kleur, allemaal even leuk! groetjes Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo, wat een schattige konijnen. Zou graag voor mijn dochter de groene ontvangen. Veel succes met alles. groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  43. They are wonderful!!!
    Blu, my favorit color is, blu.
    Thanks a hug Glori

    BeantwoordenVerwijderen